  • Data: 2007-07-13 15:23:34
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Jul 2007 16:30:05 +0200, Angie napisał(a):

    > Urban legend. Zerknelam sobie wlasnie na http://www.skovognatur.dk/ strone
    > dunskiego departamentu lasow i przyrody i tam jest napisane "pamietaj, ze
    > SZCZEKAJACY pies moze przestraszyc konia...." Jaki szczekajacy skoro psy w
    > Danii nie szczekaja? Pewnie departament nie jest na biezaco:)

    Ktoś tak napisał (i to chyba nawet na tej grupie) to widać
    z jakiegoś powodu zwrócił na to uwagę. Poza tym mowa była
    o miastach. Kraju nie jestem pewien, a znaleźć w archiwum
    nie mogę.

    > jedyna nieszczekajaca rasa psow jest chow chow. Chcesz mi powiedziec ze w
    > Danii sa tylko chow chowy?

    Nie chodzi o to żeby w ogóle nie szczekał, tylko żeby nie szczekał bez
    powodu.

    > Bo nie łaska zwierzaka wychowac? Sprawdza sie chyba powiedzenie, ze nie ma
    > głupich psow, sa tylko glupi własciciele.

    Moi rodzice mieli za mojego życia kilka psów. Teraz mają trzy.
    I z całą stanowczością twierdzę że są psy głupsze i mądrzejsze.
    Poza tym jeśli bierzemy psa ze schroniska to nie będzie już
    wychowywanie a raczej tresowanie. Więc lepiej jest wziąć psa
    dobrze wychowanego.

    Henry