  • Data: 2007-07-12 18:54:28
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h0gc93p7rsm5ntuh8p9i0jh4tv6q0m776b@4ax.com Circulus V.
    <b...@n...polbox.com> pisze:

    > Nic mu nie bije. To tobie bije. Przez takich jak ty, dla których pies jest
    > ważniejszy od człowieka,
    Pies nie jest ważniejszy od człowieka. Odwrotnie też nie. Pies ma jedno
    życie, człowiek ma jedno życie, życie trzeba szanować, jest zawsze
    jednostkowe, każde jest wyjątkowe.

    > nie da się w mieście wejść na trawnik
    Trawników się nie depcze.

    > (a okresowo, np. wiosną, w ogóle nie da się przejść ulicą), żeby nie
    > wdepnąć w psie gówno.
    Zabijaj pijaków. Żeby nie wdepnąć w ich pawie.

    > Strach jest wyjść z dzieckiem do parku lub nad
    > wodę, wszędzie wolno biegające obsrane kundle,
    To akurat prawda i to rozumiem. Mnie też np. na plaży (i nie tylko) gdzie
    chciałbym wypocząć wkurzają wrzeszczące wniebogłosy hordy porąbanych
    bachorów (jest ich bez porównania więcej niż psów), a rodzice-debile nie
    reagują na to w ogóle, bo sie przecież dziecko bawi...

    > Pies (kot, koń, koza, świnia) jest dla człowieka, a nie człowiek dla psa.
    A kto był pierwszy?

    > Jeśli zwierzę przeszkadza człowiekowi w normalnym życiu, należy zwierzę
    > uśmiercić.
    Następny zwyrodnialec...
    Jak człowiek przeszkadza drugiemu człowiekowi w normalnym zyciu to też
    należy go uśmiercić?
    A co to jest to normalne życie, filozofie od 7 boleści?

    Proszę podać źródło tych rewelacji.

    --
    Jotte