  • Data: 2007-07-13 11:27:09
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: Tom <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No chyba ze to będzie husky. Wtedy pewnie zabije go upał. Ty chyba psy
    > widujesz tylko w elementarzu dla dzieci. Co znaczy dogonic obiad?:)
    > Slyszałes o dzikich psach dingo?

    Nie rozmawiamy o dzikich zwierzętach tylko udomowionych.

    > Tudziez o hordach bezpanskich psów
    > włoczących sie po obrzezach miast, nawet polskich.

    Bezpańskie psy nie żyją w dziczy tylko przy ludziach. I dzięki ludziom
    żyją bo mogą w śmietnikach znaleźć jakieś resztki.
    Ale rozumiem, że uważasz iż udomowiony pies mógłby żyć w dziczy bez ludzi.
    Spróbuj go wypuścić na wolność do lasu i zobacz ile przeżyje.
    Jeżeli jednak ciągle tak twierdzisz, to nie widzę sensu dalej ciągnąć
    tego wątku.

    > To sie sprawdza tylko w przypadku psów czy to jakas szersza zaleznosc? Bo
    > moze Eichman zamiast stryczka powinien dostac medal zasłuzony dla narou
    > Zydowskiego bo jak nikt inny przyczynił sie do jego likwidacji i ergo -
    > powstania populacji semitofilów.

    A ty znowu przyrównujesz zabijanie psów do zabijania ludzi. Co jak
    wcześniej wykazałem jest bez sensu.
    Nie masz rozsądnego argumentu i przytaczasz stare. Kręcimy się w kółko
    więc zostawmy lepiej ten wątek.

    Powiedz mi jeszcze tylko na koniec. Czy ty jesteś wegetarianką?
    Czy zjadasz mięso zwierząt?
    Jeżeli tak, to powiedz mi jaka jest różnica między zabijaniem psa a
    zabijaniem świni?
    Czy świnia mniej to odczuwa? Albo może jest głupsza?

    Pozdrawiam
    Tomasz