  • Data: 2006-03-17 14:44:40
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R." napisał w wiadomości

    > Jezeli ktos zostaje obezwladniony i po tym, na zasadzie zemsty zostaje
    > zabity to jest to przekroczenie granic poniewaz nie ma w taki wypadku

    > potrzeby zabicia go. nie odwracaj kota ogonem. Przekroczenie granic obrony
    > usprawidliwione strachem i sytuacja nie jest karalne.

    A gdzie ja cos takiego napisalem? Jestes mitomanem. Wymyslasz jakies bzdury,
    wkladasz je w moje usta a pozniej mi tlumaczysz ze nie mam racji. W opisanej
    sytuacji trzech napastnikow szarpalo napadnietego, on w tej szarpaninie
    wyrwal jednemu noz i jak nim bezladnie machal, to trafil jednego z
    napastnikow w pachwine o ile pamietam. I tak sie zlozylo, ze trafil prosto w
    tetnice. Tamten sie wykrwawil na smierc. To byl przypadek w czasie, jak sie
    bronil przed napastnikami.

    > Podobnie jest przekroczeniem granic zabicie kogos gdy ten kradnie pewna
    > rzecz.

    A ja uwazam, ze kazdy bandyta idac na rozboj powinien sie liczyc z tym, ze
    moze zginac. Przede wszystkim powinien sie BAC napadac.