  • Data: 2006-03-18 09:54:41
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestes jakims ekspertem w tych sprawach? Konfabulacje i ... kombinowanie az
    > mi sie wylewaja z monitora.

    zwykle logczne myslenie, napisz mi prosze jak to sobie wyorbazasz,
    powalenie KILKU osobniow jednoczesnie Cie atakujacych tak by w momencie
    obrony polamac im rece nogi i zebra, to sie kupy nie trzyma.

    > Czyli robmy wszystko, zeby chronic tych biednych bandytow, zeby w czasie,
    > jak kogos napadaja, te wstretne okrutne ofiary ich nie skrzywdzily.
    > Podejscie godne prawdziwego adwokata mafii :)

    Marcin Ci odpowiedzial dosc wyczerpujaco. Ja juz nie brne dalej, bo to
    jak wczesniej napisalem jest pozbawione sensu.

    > Jak mnie ktos napada, powienien sie liczyc z
    >tym ze nie wyjdzie z tego zywy. Nawet jesli chce mi "tylko" zerwac
    >zegarek z
    >reki.

    no i czym bys sie roznila procz bezkarnosci od osoby ktora zabija dla
    komorki? Odpowied brzmi niczym, to samo by toba kierowalo .. nienawisc i
    chec zysku - w postaci satysfakcji.

    P.