  • Data: 2006-03-17 15:08:12
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W opisanej
    > sytuacji trzech napastnikow szarpalo napadnietego, on w tej szarpaninie
    > wyrwal jednemu noz i jak nim bezladnie machal, to trafil jednego z
    > napastnikow w pachwine o ile pamietam. I tak sie zlozylo, ze trafil prosto w
    > tetnice. Tamten sie wykrwawil na smierc. To byl przypadek w czasie, jak sie
    > bronil przed napastnikami.

    nie wierze by tak sprawa wygadlada, nie skazano by go inaczej.Moze
    dziennkarze prekrecili nieznajac akt sprawy. Pytam po raz ostatni czy
    sprawa trafila do sadu najwyzszego przed uprawomocneiniem ?

    > A ja uwazam, ze kazdy bandyta idac na rozboj powinien sie liczyc z tym, ze
    > moze zginac. Przede wszystkim powinien sie BAC napadac.

    zle rozumujesz, jezlei wzrosna (moim zdaniem niemadre ) uprawneinia
    obywateli wowczas zlodziej bedzie sie uzbrajac.
    <bierz pod uwage maloletnie dzieci ktore rowniez moga zginac i edukacja
    doroslychniekoneicznie w tym pomoze>

    P.