  • Data: 2006-02-11 08:09:03
    Temat: Re: Jak doprowadzić do kontroli LPG ?
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dsggo3$6a6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No dobra, ja mogę nie kupować, chociaż jeszcze niedawno był to najlepszy
    > gaz w całym mieście i najtańszy. Nikt nie narzekał. Ale konsekwencje tego
    > powinny jakieś być, zostawić to ? tak aby bezkarnie wszystkich oszukiwali
    > ? przecież jeśli kontrola wykaże że jest OK to nic im się nie stanie.
    >
    > Ale istnieje konkretne podejrzenie że coś jednak zaczeli kombinować, to
    > nie tylko ja zacząłem wydziwiać.

    Ale przeciez sprzedawca nie oszukuje klienta sprzedajac mu gaz LPG nizszej
    jakości. Nie ma oznaczenia gazu wiec trudno uznac, ze sprzedawca wprowadz w
    błąd. Wplyw pogody też ma znaczenie, podobnie jak stan techniczny pojazdu.
    Przyjdzie PIH i co zrobi?? Sprawdzi czy dystrybutor ma plomby i prawidlowo
    mierzy, czy kupuja gaz czy cos innego i pojdzie stwierdzajac brak podstaw. A
    gospodarka rynkowa pozwala sprzewdawcy sprzedawac najnizszej jakosci gaz za
    najwyższa cene. Pamietam, ze kiedys media donosily o problemach instytucji
    kontrolujacych wynikajacych z braku unormowan na rynku LPG.

    Pozdrawiam Maver