eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków › Re: Jak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków
  • Data: 2005-05-27 19:53:43
    Temat: Re: Jak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kredytobiorca wrote:
    > Wiele się słyszy - w mediach i w samych bankach, że "problemy się zdarzają" i
    > jak taki klient ma jakiś problem z kredytem (dotąd spłacanym regularnie) - to
    > najważniejsze: "przyjść wcześniej, powiedzieć - a nie jak jest za późno...".

    I uważasz, że jak wysłałeś jeden list polecony, to sprawa załatwiona.
    Ganiaj do banku i tak długo marudź, aż z kimś coś załatwisz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1