eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie bankówRe: Jak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków
  • Data: 2005-05-27 20:10:39
    Temat: Re: Jak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > I co? I nic. I bank nawet za przeproszeniem nie odpowiedział,
    żebym "pocałował
    > > się gdzieś"!!
    >
    > A skad wiesz ze Twoje pismo dotarlo do banku?
    > Masz potwierdzenie odbioru?
    >
    > Dziwi mnie fakt ze nie probowales sie skontaktowac i wyjasnic
    > tej sprawy

    No bo wiem, że dotarło - a Ty nie szukaj dziury w całym: nie po to napisałem
    posta, żeby ktoś odwracał kota ogonem.
    Ja nie próbowałem się skontaktować.....???? ROTFL!!!!
    Grupa schodzi na psy....:((( Ale nie tylko ta;)))

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1