  • Data: 2021-01-28 07:45:06
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-01-2021 o 21:40, Robert Tomasik napisał:

    > No więc pilnuje.

    > Ale po co chcesz ich łapać. Jak ktoś ustali, że popełnili przestępstwo,
    > to się ich będzie łapać.

    Pewnie z tego samego powodu, co policja obecnie spisuje "Nie wiem,czy
    jest to wykroczenie, dlatego spisuje pańskie dane, sąd to rozstrzygnie"
    Czyli nie ustalił, że jest wykroczenie, ale na wszelki wypadek, złoży
    wniosek o karę. Tu też, nie wiesz po co łapać, ale na wszelki wypadek
    łap, bo może popełnili przestępstwo, sąd to rozstrzygnie za rok, albo dwa.
    Ta sama logika.

    --
    http://zrzeda.pl