  • Data: 2021-01-28 14:56:39
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-01-2021 o 12:48, RadoslawF napisał:

    > Tym że u niemca przejścia dla pieszych nie są nasrane co sto
    > metrów tak jak u nas. W dodatku część tego co idioci uważają za
    > przejścia faktycznie nimi nie jest i pieszy pierwszeństwa tam nie ma.

    Ale z drugiej strony masz dużo ciągów o uspokojonym ruchu. Natomiast u
    nas masz pocięte miasta tak, ze wielu mieszkańców jest pomiędzy
    "autostradami" oddalonymi od siebie kilkaset metrów. Stąd też domagają
    się dodatkowych przejść. Jeśli konieczność szukania przejścia byłaby
    rzeczą sporadyczną, nikt by się nie dopominał żadnych przejść, przy
    ruchu uspokojonym można przejść w miarę rozsądnie bez pasów.

    --
    http://kaczus.ppa.pl