    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    <5ffcc1ab$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <rtjj5r$prg$1@gioia.aioe.org>
    <5ffdc2c6$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtkial$pfn$1@gioia.aioe.org>
    <5ffe09cc$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtm66i$kld$1@gioia.aioe.org> <5ffec5a2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmima$4ml$1@gioia.aioe.org> <5ffed981$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmoq3$132e$1@gioia.aioe.org>
    <5ffef811$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60041fce$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <600446d7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <60045c41$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <60046250$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 18 Jan 2021 00:06:53 GMT

    On 2021-01-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > O masz ci los. Właśnie nowe popełnili. Terrorystki jedne.
    >
    > Kurwa, a ja z młodym postawiłem większego przed przedszkolem - też przed
    > schodami... Chyba szczoteczkę zapakuję i bedę czekał o 6
    >
    > https://twitter.com/KonradPogoda/status/135057740921
    3476871

    > Ośmieszajcie się dalej...

    Z drugiej strony co taki stójkowy ma zrobić? Tuzem elokwencji pewnie nie
    jest. Polecenie dostał. Nie wykona, jemu się dostanie. Wymyślił sobie,
    albo mu przełożony powiedział "terroryzm". Mógł jeszcze obrazę jakąś,
    uczuć czy tego tam. Jakby był mniej sztywny to by powiedział, panie to
    wezmą bo mnie z roboty wyebią, ale teraz każdy nagrywa więc mogło by to
    mu dupy nie ratować. Pewnie i tak oberwie.

    A przecież mógł spałować i kto wie jak kariera by się potoczyła :)

    Śmieszne to jest że pisiowładza nie widzi, że to juz kropka w kropkę prl
    z Bareją. Ale suweren tez nie widzi, więc co ma widzieć.

    --
    Marcin