  • Data: 2021-01-18 06:48:52
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z drugiej strony co taki stójkowy ma zrobić?

    Nie wiem - chyba jednak najlepiej nic.

    > Tuzem elokwencji pewnie nie
    > jest. Polecenie dostał. Nie wykona, jemu się dostanie. Wymyślił sobie,
    > albo mu przełożony powiedział "terroryzm".

    No właśnie w tym problem - stójkowy czy pałkarz czy robert wymyśla sobie
    "wykroczenie albo przestępstwo" bo taki dostaje polityczny rozkaz.

    Powiem wprost - chuj mnie obchodzą rozterki mentalne czy finansowe
    kulsona. Policja nie jest formacją polityczną i za takie zachowanie
    należy się kop w dupę. Pierwotnym problemem jest to że chory na głowę
    człowiek, wbrew mieszkańcom miasta pod pretekstem poligonu zbudował
    schody, będace symbolem jego urojeń. To że terez kulson robi za
    polityczną kurwę jest jego wyborem. Brutalnie mówiąc - jakbym miał się
    przypierdalać do ludzi to bym zmienił pracę a nie usprawiedliwiał się
    jakimś absurdalnym argumentem o terroryźmie. Przykro mi - wiem, że to
    trudna decyzja, ale nic nie usprawiedliwia, że kulsoństwo sprzedało
    swoje ideały i cele za emertytury i stało się formacją antyspołeczną.

    > Śmieszne to jest że pisiowładza nie widzi, że to juz kropka w kropkę prl
    > z Bareją. Ale suweren tez nie widzi, więc co ma widzieć.

    Nie. To nie jest śmieszne. To jest tragiczne. Zwłaszcza jak wynurzenia
    roberta poczytasz, że oni bronią społeczeństwo przed tymi julkami.

    --
    Shrek