  • Data: 2012-11-24 22:26:38
    Temat: Re: Intrum Justitia Atakuje
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Nov 2012, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Ciekawym ilu dłużników z istniejącymi i nieprzedawnionymi długami w firmach
    > windykacyjnych przychodzi na pl.soc.prawo oi użala się, że zostali pozwani,
    > i przerypali aż po kasację.

    Zero. I co w tym dziwnego?
    Gdzieś (.samochody, .pregierz albo jakoś tak) widziałem link do występu
    pani, która mimo ewidentnej winy nie przyjęła mandatu za spowodowanie
    kolizji. Mimo istnienia nagrania zdarzenia (monitoring) oraz uprzedzenia
    czym odmowa przyjęcia się kończy.

    Powiem tak - nie spodziewam się, żeby taka osoba napisała na .prawo
    Twoje pytanie zawiera chyba błąd w tym miejscu ;)

    Znaczy gęstość wypowiedzi na .prawo jest niereprezentatywna do
    częstości spotykania danego zjawiska w praktyce, bo żeby dorwać
    się do usenetu trzeba albo mieć jakąś tam wiedzę albo dużo
    swoistego szczęścia - laik przypadkiem może wylosować link
    z googla i zadać sobie pytanie co to ten usenet jest, ale
    wątpię aby był to laik z kategorii "nie znam się i nie
    chcę wiedzieć".
    Ktoś taki *mógłby* prowadzić przegraną sprawę do oporu, ale
    raczej w jakimś celu. Jakim?

    pzdr, Gotfryd