  • Data: 2019-10-22 18:57:32
    Temat: Re: Interptetacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.10.2019 o 18:16, A. Filip pisze:

    > Został matką?

    Na razie wiemy, że nie został ojcem - jest wiele różnych możliwości;)

    > Albo walnij sam swoimi przypuszczeniami/insynuacjami albo nie
    > podpuszczaj innych i to na grupie prawo.

    Ale dlaczego nie? Taka rozgrywka intelektualna. Cyniczna - powinieneś
    lubić, bo to jedno z twoich ulubionych słów;)

    > Zanim zacznie rechotać
    > pamiętaj że współtworzysz precedens

    Chyba sobie żartujesz. Ja tworzę precedens? A ubeckie wdowy, a resortowe
    dzieci? Wykształciuchy, gorszy sort? Ja wymyśliłem precedens?

    > Politycy PO wszyscy bezdzietni?

    Politycy to nie wiem. Ale ja mam na przykład dziecko i p.o.remier
    straszydło popełniło wobec mojego dziecka ździebko "większy dyskomfort",
    będąc autorem ustawy zwalniającej jego matkę wbrew prawu unijnemu w
    czasie przebywania na urlopie macierzyńskim. Więc... no przykro mi, ale
    to że "nazasłużona sława" dzieci Szydło im robi dyskomfort jest mi
    obojętne. Zresztą wcześniej mu nie przeszkadzała, a o tym drugim
    dowiedziałem się i zapomniałem dzisiaj. Swoją droga ja się swojej matki
    nie wstydzę, czemu ksiądz miałby?

    --
    Shrek