  • Data: 2010-08-05 07:00:27
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:

    > no jemu tez nie wolno pracowac w godzinach nadliczbowych wiecej niz 150.
    >
    > Wiec zatrudnia sie na drugim etacie i robi kolejne 186 w miesiacu. I to juz
    > jest legalne.
    >
    > Czemu wiec mu utrudniac skoro chcialby robic tylko 60 u obecnego ale na 60
    > nikt go nie zatrudni

    Z tego powodu, że prawdopodobnie, nie potrafiąc czytać zwiększenie
    limitu nadgodzin dotyczy wszystkich, a nie tego jednego przypadku.
    Napisałem wcześniej, można zmienić ten zapis, ale w zamian - żaden
    pracownik nie musi zostać nadgodzin jeśli nie chce, choćby się waliło i
    paliło.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl