  • Data: 2010-08-05 20:49:31
    Temat: Re: Ilo?? nadgodzin
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:05082010.7F0396D3@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > tak dokładnie o to chodzi.
    Miałeś już nie odpowiadać.
    Nie umiesz dotrzymać słowa czy po prostu nie leży to w twoim charakterze?

    > a to ze juz ktorys raz rozpoczynam z toba dyskusje, po czym w polowie
    > stwierdzam, ze zachowujesz sie conajmniej niekulturalnie
    Bywam szorstki, fakt - taki po prostu jestem.
    A "co najmniej" piszemy oddzielnie.

    > jest dokładnie dowodem mojej głupoty.
    E, nieee. Już się tak nie maltretuj.
    Jeśli chcesz koniecznie szukać tego dowodu, to raczej w elementarnym
    wykształceniu, co po ortografii widać.
    Zdania można mieć w pewnych kwestiach różne, to normalne.

    > Za co przepraszam.
    Nie trzeba. Ja tam nie jestem jakoś szczególnie obrażalski.

    --
    Jotte