  • Data: 2010-08-06 11:06:51
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 04 Aug 2010 12:37:34 +0200, Maddy napisał(a):

    > Znam firmy w których odsunięcie pracowników od nadgodzin jest traktowane
    > jako kara. Przez pracowników.
    > Serio, serio.

    Ja czasami robię coś w ramach nadgodzin - za darmo, bo nie raportuję tego
    (mamy upierdliwy system rozliczania tych nadgodzin). Różne są przypadki...

    > Nie rozśmieszaj mnie.

    Na etacie to ja bym chętnie pracował 4h dziennie przez trzy dni. Mam
    wystarczająco dużo zainteresowań żeby zająć resztę czasu pracą dla
    przyjemności.

    Pozdrawiam,
    Henry