  • Data: 2010-08-05 22:23:46
    Temat: Re: Ilo?? nadgodzin
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:05082010.4F22F714@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > takie ogolen podsumowanie
    Nie o to pytałem, ale co tam - czytanie ze zrozumieniem to dziś zanikająca
    zdolność...
    Jak i poprawne pisanie zresztą.

    > (głownego tematu watku w dyskusji z toba sie juz nie tykam,
    Jak tam sobie chcesz.

    > ale czujac
    > się wywołanym do tablicy mimo wszystko raguje.)
    Dobry uczeń, grzeczny uczeń... :)

    > mylisz szorstki z chamski...
    Eee, tam.
    Chamstwo to pojęcie wymyślone przez głupców aby usiłować się bronić przed
    niewygodnymi dla nich prawdami.

    > nie chodzi o wyrazanie roznych zdan, ale o argumenty w stylu: nie umiesz
    > czytac itp.
    To nie argumenty, to zarzuty.
    Wysuwane w celu podważenia jakości adwersarza i ew. wkurzenia go aby zaczął
    popełniać błędy.
    Normalne działanie, to prymitywne sztuczki socjotechniczne, nie daj się na
    przyszłość nabierać.

    > byc moze w twoich kolicach wlasnie tak sie merytorycznie dyskutuje i byc
    > moze to jest ten poziom szorstkosci i dowcipu ktory w usenecie nie jest
    > rozumiany a w wsrod znajomych i owszem
    Strasznie dużo byków nawaliłeś w tym poście i jeszcze teksty durne.
    Piłeś, ćpałeś, wkurwiony pisałeś?

    > - cóz... mnie tak nie uczono i ja
    > sie z taką dyskusją nie spotykam.
    Przecież się właśnie spotkałeś.
    Jedno doświadczenie więcej, zawsze warto zdobywać doświadczenia.
    A tu w dodatku za darmo.

    > Niemniej - powodzenia! I tłumacz sobie dalej ze to siwat nie rozumie, ze
    > to inni sa niewykształceni, głupi itd.
    Ty naprawdę sądzisz, że mnie to obchodzi??
    No nie żartuj, nie bądź aż tak dziecinny...

    > tej! pepek swiata, kto powiedział, ze ciebie?
    A gdzie ja napisałem, że mnie?

    --
    Jotte