  • Data: 2021-02-16 20:54:47
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Znalazłem sposób na bota. One nawet nie sprawdzają emotków! :P

    Jesteś o wiele za głupi żeby wiedzieć że żarty na niektóre tematy są
    "mało śmieszne" bo nie traktowanie ich poważnie śmieszne nie jest?
    Jeśli w Holocauście zorganizowanym i przeprowadzonym z przez państwo
    niemieckie zginęło nie 6 milionów a powiedzmy 4 miliony "pod-ludzi" to
    niby śmiać się już można?

    --
    A. Filip