    Subject: Re: I kolejny...
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <rvjm70$r60$1@gioia.aioe.org> <CsiTH.2$NDw7.0@fx17.ams1>
    <rvlp88$d37$1@gioia.aioe.org> <601e9c53$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <601eae00$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <ImFTH.24120$v8z7.1980@fx16.ams1>
    <601f8f2e$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <hqQTH.3160$sdG9.1412@fx33.ams1>
    <601fd9ac$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <jK%TH.29661$qGv7.6079@fx13.ams1>
    <6020cb5f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <tTFUH.70474$mnza.28886@fx42.ams1>
    <60236dc3$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <PDHVH.12696$zbx7.5767@fx24.ams1>
    <60277451$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <IQOVH.46120$r%o4.32653@fx41.ams1>
    <6027c7cc$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <L2MWH.42601$scTb.34405@fx43.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 16 Feb 2021 11:51:15 +0100

    > A jak będzie wojna?

    Zdaje się, ze stan wojny jest jakoś osobno opisany takiej książce z
    brzydkim tytułem na "k", ale ja się prawie pracy specjalizuję;)

    > Coś kojarzę okres, nie tak dawno temo, że regularnie na manifestacje
    > lgbt szły bojówki... coś mi się Wrocław osobliwie kojarzy, ale może się
    > mylę.

    Kiedys tęcza w warszawie regularnie płonęła, teraz bałwanki stawiają
    przed schodami. W oknach wiszą błyskawice i tęczowe flagi. Jak widzisz
    trochę się zmieniło.

    > To nie jest warunek wystarzajacy. Nie ma zmiłuj. Albo jesteś w formalnym
    > związku albo wyp...

    To znaczy, że jak jestem inżynierem, to żeby u was pracować muszę mieć
    już tam żonę?

    > A toś mnie zaskoczył. Sam miałem kiedyś opory przed przyznawaniem praw
    > adopcyjnych, a w tej chwili się już tylko wham.

    Wham?

    > Cała reszta, MZ powinni
    > mieć jak pary heteroseksualne, bo dlaczego nie?

    Generalnie dlatego, że rodzina jest faworyzowana ze względu na
    potencjalną możliwość posiadania potomstwa i obowiązki jakie ze sobą
    niesie - choćby wynikający z kodeksu rodzinnego. Sprawa do dyskusji. Ja
    osobiście dawałbym im prawa równe związkom nieformalnym (z wyjątkiem
    adopcji, o ile nieformalne by mogły). Bo jednak małżeństwo niesie ze
    sobą jakieś tam obowiązki. I z tego jak rozumiem wynika jego
    uprzywilejowanie prawne. Co do możliwości adopcji - to już moje
    filozoficzne rozważania, ale w adopcji chodzi glównie o dobro dziecka. W
    mojej prywatnej opinii dziecku do prawidłowego rozwoju są potrzebni
    rodzice obojga płci. Tak wiem - są samotne matki i nikt im dzieci nie
    odbiera, natomiast co innego jest jak "się stało" a co innego jej takie
    dziecko oddać. Ale to tak już mówiłem kwestia bardziej socjologiczna niż
    prawna.

    > Bo to polityk, ale coś zdaje się słabo radzący sobie z własnym narcyzmem.

    No ale nie powiesz, ze nic nie zrobił dla zaistnienia środowiska LGBT w
    świadomości społecznej.

    > Robert, ale nie dlatego, że jakoś gejował manifestacyjnie, a dlatego, że
    > nie ukrywał, że jest gejem a jednocześnie pokazywał, że jest w sumie
    > ok człowiekiem.

    Bo jak słusznie zauważyłeś jest politykiem i jest rozpoznawany. Gej z
    parady jest nierozpoznawalny społecznie dopóki nie pójdzie na paradę,
    ktora jest zauważalna. To tak jak z masą krytyczną - postulaty, żeby się
    masowali w lesie czy parku są bez sensu, bo oni właśnie się po to
    masują, żeby ich było w kupie widać. A widać wtedy jak mówią o tym
    media. O stefanie co z henrykiem sobie spokiojnie żyją nie piszą.

    > No myślę :) i co by tvpis zrobiła, pokazywac czy nie? :)

    Nie odpiszę, bo na pewno sami wpadną - podpowiadać świniom nie będę:P

    Czyli zdrowy chłop - co się czepiasz:P

    --
    Shrek