  • Data: 2019-03-05 19:56:31
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2019 o 12:47, Shrek pisze:

    > Kamera - i z tego co mi się wydaje kamera nie jest w stanie wogóle
    > wystawić inny format niż strumień. W szczególności być może jest
    > możliwość skonfigurowania strumienia, żeby nie zawierał międzyramek, ale
    > dalej będzie to przesyłane w postaci strumienia a nie pojedynczych
    > jpegów. Jedyny cel w jakim można by wymyślić taki sposób przesyłania
    > danych (pojedyncze obrazki nie strumień) to żeby coś takiego stworzyć, a
    > potem zawrzeć to w SIWTZ przetargu, w nadziei że konkurencja nie ma tak
    > bezcelowego rozwiązania;)

    Odnoszę wrażenie, że piszesz o dwóch rożnych rzeczach nie dostrzegając
    tego. Ja nigdy nie twierdziłem, że przesyłane są jpg, tylko, że w
    niektórych rozwiązaniach obraz jest na nośniku zapisywany w jpg i
    macierzy pozwalającej na odnalezienie odpowiedniej ramki. Mnie chodzi o
    sposób przechowywania tych danych, bo one na zewnętrzny nośnik też
    wyprowadzają strumień.