  • Data: 2019-03-05 20:04:00
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2019 o 19:42, Kviat pisze:

    > I to właśnie Cię zaniepokoiło? Różnica między "działaniem", a
    > "interwencją"?
    > Można jechać na interwencję i nie działać? Pojechali sobie popatrzeć?

    Zaniepokoiło mnie niezdefiniowanie tych określeń i możliwa różna
    interpretacja - bez jakiejkolwiek złej woli ze strony kogokolwiek.
    Prościej byłoby rejestrowac 100% służby i tyle.

    > Przede wszystkim dlatego, że jak dyżurny kieruje gdzieś patrol na
    > podstawie zgłoszenia, to nie dlatego żeby patrol sobie postał i
    > podziwiał okolicę, tylko kieruje ich na interwencję żeby podziałali.

    Sądzę, że ponad 50% interwencji nie wynika ze skierowania kogokolwiek
    gdziekolwiek, tylko z tego, że policjanci coś zobaczyli.

    > Serio istotą i problemem do roztrząsania jest różnica w sformułowaniach
    > między "działaniem", a "interwencją"?

    Tak. Istotą. Bo to nieostre. Prościej jak już pisałem rejestrować
    wszystko z wyjątkiem przerw i tyle. Bo zawsze będzie problem, w którym
    momencie włączyć, czy wyłączyć kamerę.