  • Data: 2019-03-05 19:42:56
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Piotrze, uwaga służba, tylko chwilowo niestety też odnosi sie do Ciebie
    > :-)

    Raczej nie.

    > Popatrz co zacytowałeś. Raz jest, że mają włączać na czas działań,
    > zaś drugi raz, że tylko interwencje.

    I to właśnie Cię zaniepokoiło? Różnica między "działaniem", a "interwencją"?
    Można jechać na interwencję i nie działać? Pojechali sobie popatrzeć?

    > Rozmowa z pokrzywdzoną, to
    > działanie, czy interwencja?

    Oczywiście, że rozmowa podczas interwencji to nie działanie.
    Przyjechali, zamarli i telepatycznie przekazywali myśli do
    poszkodowanej. Nawet brewka im nie pykła.
    Działanie byłoby dopiero wtedy, gdyby poszkodowaną przejechali pałą po
    goleniach, spryskali gazem, rzucili na glebę i skuli kajdankami.

    Ręce opadają...

    > - i przede wszystkim dlaczego :-)

    Przede wszystkim dlatego, że jak dyżurny kieruje gdzieś patrol na
    podstawie zgłoszenia, to nie dlatego żeby patrol sobie postał i
    podziwiał okolicę, tylko kieruje ich na interwencję żeby podziałali.

    Serio istotą i problemem do roztrząsania jest różnica w sformułowaniach
    między "działaniem", a "interwencją"?

    "a przecież nagrywane będą tylko interwencje"
    "Byli zobowiązani (...) włączyć nagrywanie na czas działań."

    Wytłumacz mi proszę, jaka jest różnica między działaniem patrolu podczas
    interwencji, a interwencją. Musi być bardzo istotna, skoro nawet po
    trzech cytowaniach masz wątpliwości, o co w tych cytatach chodziło.

    Pozdrawiam
    Piotr