  • Data: 2009-10-23 06:29:01
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:
    > A przeczytałeś dalsze dwa zdania które napisałem?

    Tak, są niestety nielogiczne.

    > Jakby był popyt na psinę, to by prawo było inne.

    Jakby był popyt na GSM czy internet w latach 70, to by był internet i
    gsm w latach 70.

    > A co to ma do rzeczy?

    To, że jak ludzie czegoś nie znają, to tego nie pragną.

    > Wydaje mi się że do maltretowania psa trzeba znacznie większej
    > niewrażliwości niż do maltretowania świni czy kurczaka.

    Albowiem?

    Poza tym, ja nie chcę maltretować...

    > Jeden Oleksy nie stanowi o podobieństwie między gatunkami :)

    Ja tam o duchowym podobieństwie pisałem. Fakt, że Premier to do ryby
    podobny z rozumku...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek