  • Data: 2009-10-22 11:54:19
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy <m...@e...com.pl> pisze:

    > Podkreślmy to słowo - "nielegalne".
    > Jak by się nie gimnastykować nie da się legalnie otworzyć w Polsce
    > ubojni psów ani legalnie sprzedawać produktów tej ubojni.
    > To jest grupa "prawo", chciałam przypomnieć.
    > [...]

    A ktoś to rzeczywiście sprawdzał w praktyce że masz taką *PEWNOŚĆ*?
    "Opóźnić otwarcie" dałoby się z pewnością, uniemożliwić osobie
    zdeterminowanej, cierpliwej i wytrwałej to już nie mam pewności.
    Po za tym jest zawsze możliwość importu :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Takie jest życie.