  • Data: 2009-10-22 11:40:26
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy pisze:
    > Podkreślmy to słowo - "nielegalne".
    > Jak by się nie gimnastykować nie da się legalnie otworzyć w Polsce
    > ubojni psów ani legalnie sprzedawać produktów tej ubojni.

    No i ja się z tym nie zgadzam. Uważam to za bezsensowne prawo,
    wynikające z ciemnogrodu i przesądów ludowych.

    > Dyskusja o tym że świnia jest mądrzejsza od psa a ją jemy nie ma
    > znaczenia dla prawnej oceny sytuacji, to kwestia kulturowa.

    No jak widać ma znaczenie dla prawnej oceny, bo prawodawca to nie jest
    Wielki Natchniony Nieomylny tylko p.osłowie działający wg określonych
    schematów. I że przypadkiem kiedyś wywodzili się z kręgów psofobów, to
    wyszło jak wyszło, ale zgadzać się z tym nie trzeba. Ja uważam, że jest
    to prawo do zmiany.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek