    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Holowanie na autostradzie
    Date: Fri, 9 Jun 2006 10:12:43 +0200

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:e6a21g$rmc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tylko jedna jest poprawna. Jeśli złożysz poprawną i niepoprawną to wynik
    > będzie niepoprawny.

    > To są odpowiedzi rozłączne. Nie mam nic składać, tylko wybrać
    > prawidłową.

    mylisz sie sromotnie, potraktuj te odpowiedzi jak zawezanie zbioru w
    matematyce, jednaodpowiedzi zaweza ci mozliwosci holowania do okreslonego
    miejsca, druga zaweza ci do pojazduw ktore sa uprawnione do tego
    holowania, prawidlowa odpowiedzia na to pytanie jest wlasnie polaczenie
    tych 2 jak masz w pord.

    co nie zmienia faktu ze w pytaniach sa bledy niestety, sam znalazlem blad
    w pytaniach o pierwsza pomoc, w pytaniu gdzie jest przytomna osoba ze
    zlamaniem, jest zawiadomiona karetka, czyli pomoc bedzie najdalej za
    kilkadziesiat minut, zmuszaja natykajacego sie na ten wypadek do
    usztywniania polamanej konczyny, chyba nie musze tlumaczyc ze moze sie to
    skonczyc nawet smiercia delikwenta, ale coz, widac ukladajacy testy nie
    posiadaja jakiejkolwiek wyobrazni