  • Data: 2017-08-16 16:20:55
    Temat: Re: Holowanie na autostradzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:on1dcm$i3j$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-08-16 o 14:04, t-1 pisze:

    >Skoro jestem głupi i brzydki, to nie znaczy, że nie jestem głupi.
    >Skoro mogę holować pojazdem specjalnym tylko do najbliższego zjazdu,
    >to prawdą jest, że mogę holować tylko pojazdem specjalnym. Podane
    >odpowiedzi są OK.

    Kursanta moga jednak wprowadzic w blad.
    Raz co do stanu faktycznego, jak sobie wyrobi wrazenie, ze jednak
    "lub", dwa - co do odpowiedzi, co ukladajacy mial na mysli, i czy taka
    polowocznie poprawna odpowiedz jest prawidlowa.

    Tam co prawda jest "tylko pojazdem przeznaczonym ...", co i prawdziwe,
    i dobrze uczy.
    Ale nie ma "tylko do najblizszego zjazdu" :-)

    J.