    From: uosiu <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipoteka a tajemnica bankowa.
    Date: Fri, 25 Jul 2008 14:37:37 +0200

    Użytkownik witek67 napisał:
    > to teraz jest jasność, a komornik działa z Waszego polecia czy banku?
    > jeśli z waszego to oznacza ze facet spłaca kredyt a ma zadłuzenie
    > komornicze tylko u Was i tu macie poważny problem, bank nie da osobom 3-cim
    > informacji o tym jak jest spłacany kredyt, mniej wiecej to takby wygladało
    > jak ja bym chciał znac co sie dzieje u Ciebie na koncie i czy spłącasz
    > wszystko na czas

    Komornik działa z naszego polecenia, z tego co udało nam się ustalić, to
    bank niewiele lub nawet nic nie robi, żeby ten dług ściągać.

    > jeśli bank oddał sprawe do komornika to 5 lat temu procedury były takie ze
    > mozna było odkupić zadłuzenie banku albo poprzez komornika, albo dogadac sie
    > z bankiem który wycofał sprawe od komornika, spłącic całośc zadłuzenia
    > (kredytu) bank wypisuje sie z hipoteki. zostać włascicielem i wtedy gościa
    > gnąbić, tylko pamietaj ze kupienie lokalu to jedno a wywalenie to drugie, do
    > usunięcia goscia z lokalu moze minąc troche czasu.

    Wszystkich szczegółów nie znam, ale podobno bank nie występował do tej
    pory do komornika, wszystkie licytacje były z naszego polecenia i na
    żadnej nie było chętnych do kupna mieszkania.
    Co do wykwaterowania gościa to podobno możemy to zrobić zapewniając mu
    inny lokal zastępczy, mamy coś takiego w piwnicy, tylko nie bardzo wiem
    jakie musi spełnić parametry ten lokal?
    Sprawa ciągnie się już cztery czy pięć lat, zajmuje się nią już trzeci
    prawnik, a nam tylko rosną długi przez tego właściciela i wszystkie
    sprawy z nim związane.

    Dzięki za odpowiedź, choć nie napawa optymizmem.:(