  • Data: 2008-07-26 08:59:15
    Temat: Re: Hipoteka a tajemnica bankowa.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Jul 2008, Andrzej Lawa wrote:

    > Pamiętaj o ochronie posiadania. Lokator, nawet jeśli już nie jest
    > właścicielem, nadal jest posiadaczem.

    O ile pamiętam, jest jakoś tak, że licytacja komornicza *przerywa*
    posiadanie.
    Czyli w momencie jej zakończenia były właściciel jest w mieszkaniu
    w roli gościa, który wpadł do znajomego ;)
    Problem w tym, żeby dopilnować żeby do kolejnego posiadania
    już nie doszło. Czyli jak to zrobić, żeby eksmisja miała miejsce
    natychmiast po licytaji - mniej więcej na tyle, zeby gość który
    wpadł na chwilę nie mógł się upierać że "zamieszkiwał".

    Może ktoś zapodać czy dobrze piszę ew. wskazać na podstawę albo
    zalinkować jakiś komentarz?
    Bo być może wynika to wprost z "wygasajš wszelkie prawa i skutki
    ujawnienia praw i roszczeń osobistych cišżšce na nieruchomoœci"
    (posiadanie IMO jest "roszczeniem osobistym", dobrze piszę?)

    pzdr, Gotfryd