  • Data: 2008-07-26 00:16:39
    Temat: Re: Hipoteka a tajemnica bankowa.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Jeśli kolo ma tam meldunek - założyć mu burdel na chacie, albo wynająć
    > mi to mieszkanie na 2 miesiące (jeden pokój) za darmo ;) Myślę, że się
    > przeprowadzi ;)

    Pamiętaj o ochronie posiadania. Lokator, nawet jeśli już nie jest
    właścicielem, nadal jest posiadaczem. Jeśli spróbujesz mu się na siłę
    wprowadzić, to on może skorzystać z ochrony posiadania i paragrafu o
    ochronie miru domowego. W konsekwencji może ciebie np. obezwładnić i
    przekazać w ręce policji - a potem grozi ci odsiadka.