  • Data: 2006-09-18 21:06:08
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.A. napisał(a):

    > Dokładnie.
    > W sklepie płacisz za zakup towarów.

    Niekoniecznie, w sklepie zapoznaje sie z oferta wystawiona na widok
    publiczny. Nie musze nic kupowac ani za nic placic.

    > I to ci nie daje prawa do wnoszenia plecaka, jeśli właściciel
    > sklepu ma inne zdanie.

    Do zapoznania sie z oferta wystawiona na widok publiczny mam jak
    najbardziej prawo, nawet jesli na nogach mam zielone skarpety w kaczki
    ktore sie nie podobaja ochroniarzowi i ktory nalega abym pozostawil je w
    depozycie.

    Wlasciciel sklepu moze miec milion innych zdan ale nie ma prawa odmowic
    mi zapoznania sie z oferta wystawiona na widok publiczny - jesli chce to
    robic to podpada pod KW a w skrajnych wypadkach nawet pod KK.

    > Dokładnie tak samo jak w samolocie. Umówiłeś się na jedno i to
    > jedno dostaniesz.

    Nie, nie dokladnie tak samo - samolot nie jest miejscem publicznym do
    ktorego prawo wejscia ma kazdy.

    > Taki sam plecak w hipermarkecie jest bezpieczniejszy?

    A zielone skarpety?

    > Każdy właściciel ma swoje racje niezależnie od zdania klientów.

    Moze je miec. Ale klienci rowniez maja swoje prawa i warto je znac.

    Jacek