  • Data: 2006-09-18 21:36:09
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eemvqi$5so$1@news.onet.pl mr.all
    <j...@p...onet.pl> pisze:

    > albo
    > Dokladnie o jakich zasadach piszesz?
    > Gdzie te zasady sa do przestudiowania?
    Przecież tego są dziesiątki! Kwestie skarbowo-podatkowe, lokalowe,
    koncesyjne, BHP, KP, KC, ustawa o sprrzedaży konsumenckiej, ustawa dotycząca
    służ ochrony...
    Diabli wiedzą co jeszcze, i Ty mnie pytasz o to z czym zmagaja się sztaby
    prawników?

    > Coz masz na mysli?
    Spróbuj np. otworzyć lokal dla ludności rasy białej.

    > Ponownie: coz masz na mysli?
    Cokolwiek. Klient może nie zaakceptować czegokolwiek co mu się zechce.
    Co do zasad naruszających prawo to chyba sam wymyślisz kilkanaście
    przykładów w ciągu minuty.

    Jotte