  • Data: 2003-02-04 11:37:06
    Temat: Re: Hałas sasiedzki
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Barel" <r...@t...pl> wrote in message
    news:003701c2cacb$396b7270$a904000a@barel...
    > Witam,
    > Pisze o tym bedac bardzo zdeterminowanym. Zona dostala ostatnio
    ciezkiego
    > zawalu serca i niezbedny jest spokoj. Poinformowany o chorobie sasiad
    > stwierdzil, ze nie bedzie stresowal dziecka, zabraniajac mu
    czegokolwiek
    > (sic!).
    > Podobno normy na halasy w blokach obejmuja tylko te dobiegajace z
    zewnatrz .
    > Czy mozna cos z tym zrobic?
    > (oprocz wyprowadzki lub fizycznej likwidacji sasiada, jak radza
    niektorzy :)

    Moim zdaniem przyszedl czas zeby sie wyniesc z bloku skoro nie znosicie
    normalnego halasu. Wiem ze macie poczucie krzywdy ze jak tak mozna
    halasowac bo zona chora etc ale takie jest prawo kazdego z mieszkancow
    bloku. Niestety skoro zona jest chora to sanatorium, domek na wsi a nie
    mieszkanie w bloku !!!

    Wspulczuje tez mam glosnych sasiadow a raczej normalnych sasiadow a
    kiepska izolacje akustycza.

    POzdrawiam
    Zonzi