    From: "jetway" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: HELP Przegrany proces z urzędem skarbowym
    Date: Thu, 3 Jun 2004 22:27:40 +0200

    > Jeśli US chce unieważnić sprzedaż, to mniej więcej tak. Tyle że musisz
    > oddać auto, czyli musisz je zabrać tej osobie, od której ją kupiłeś.
    > Jeśli nie, to zwracasz w gotówce. Albo jakoś podobnie... Niuansów jest
    > dużo.

    Zajęcie przez US skarbowy było. Po kilku pismach radcy prawnego zdjeli
    zajęcie i wtedy samochód został sprzedany. Później ja go odsprzedałem dalej.
    Mecenas twierdzi że nie złamałem żadnego prawa sprzedając samochód bo nikt
    mnie o tym nie powiadomił, że jest on przedmiotem postępowania. Sąd drugiej
    instancji stwierdził że nie dołozyłem dostatecznych starań żeby się
    dowiedzieć czy samochód jest przedmiotem jakiegoś postępowania. Namawia mnie
    żeby złożyć kasację od wyroku, ale boję się że poprostu chce mnie naciągnąć
    na kasę. Czy mam szansę na wygranie kasacji? Kurcze co oznacza ten wyrok.