  • Data: 2004-06-08 18:57:51
    Temat: Re: HELP Przegrany proces z urzędem skarbowym
    Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Chcieliście oszukać Urząd Sarbowy czyli pośrednio *Nas* .
    > Nie udało się i teraz chcesz abyśmy Ci pomogli *Nas*
    > okraść?.

    Wiesz Andy mam wrażenie ,że na Ciebie jest tylko jeden skuteczny sposób - ktoś
    Ci jasno , dobitnie i bez zbędnych tłumaczeń powinien w koncu powiedzieć ,że
    jesteś po prostu PALANTEM.
    P.S.Oszczędz innym czytania Twoich postów bo mi np. w większosci chce sie
    rzygać juz w momencie gdy widzę twój podpis na koncu a niestety trudno jest
    nadzorować za kazdym razem to jak sie czyta jakiś watek.