  • Data: 2004-06-08 19:35:05
    Temat: Re: HELP Przegrany proces z urzędem skarbowym
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    *Anonimowy Anonim* <o...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:0b00.00002007.40c60c2e@newsgate.onet.pl

    > Wiesz Andy mam wrażenie ,że na Ciebie jest tylko jeden skuteczny sposób
    > - ktoś Ci jasno , dobitnie i bez zbędnych tłumaczeń powinien w koncu
    > powiedzieć ,że jesteś po prostu PALANTEM.

    Ale trzeba robić to prosto w oczy, a nie jak szczur
    kryć się w wypełnionych gówenm kanałach by wychynąć
    z nich na chwilę aby kogoś ukąsić. Miej chamie trochę
    odwagi cywilnej i podpisuj to co piszesz.

    > P.S.Oszczędz innym czytania Twoich postów bo mi np. w większosci chce
    > sie rzygać juz w momencie gdy widzę twój podpis na koncu a niestety
    > trudno jest nadzorować za kazdym razem to jak sie czyta jakiś watek.

    Nie wiem kiedy ci "inni" upoważnili Cię abyś się za nich
    wypowiadał. Może jak każde dziecko z problemami
    emocjonalnymi uzurpujesz sobie te prawa?.

    PS. Zapytaj tatusia jak ustawia się KF'a - nie będziesz
    musiałczytać moich postów

    --
    *Nie pozdrawiam* - Andy_K