    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: HELP! - Naciągają mnie w Urzedzie Komunikacji
    Date: Fri, 28 Mar 2003 21:35:29 +0100

    Użytkownik "krzysiek" <a...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:b5vkir$n9s$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Od wczoraj dochodza mnie wiesci, ze na terenie Polski takie przypadki
    > rejestruja po 500,
    > szczegolnie na Pomorzu. I to jest pewne.
    Zdobądź potwierdzenie- np. jakieś kopie z innych urzędów.
    Nad nimi jest chyba starosta, czy kogo tam macie, bo tzw urząd komunikacji
    to wydział w urzędzie miasta.
    A niezależnie od tego możesz złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich z
    prośbą o interwencję, bo tu jeden urząd zamiast stosować się do przepisów,
    stosuje ich krzywdzącą dla obywateli interpretację.

    > Chyba poczekam na jakis zbiorowy protest i sie dołącze.
    jeśli ten urząd jest wyjątkiem, to na zbiorowy protest możesz nie liczyć.
    Gdzie indziej prawo jest przecież stosowane.
    Pozdrawiam,
    MArta