eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu? › Re: Gwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.pozna
    n.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Przemo P" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu?
    Date: Fri, 19 Dec 2003 13:22:47 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 19
    Message-ID: <bruqlh$1ij4$1@news2.ipartners.pl>
    References: <brt82b$7r6$1@korweta.task.gda.pl> <bru4cp$j3p$1@news.polbox.pl>
    <brulr5$d4j$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.arpol.pl
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1071836657 51812 217.153.49.194 (19 Dec 2003 12:24:17
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Dec 2003 12:24:17 GMT
    X-Priority: 3
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Subject: Odp: Gwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu?
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.ipartners.pl server.
    X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:183604
    [ ukryj nagłówki ]

    [ciach]
    > Bardzo wygodne.
    > Ciekawe jak byś się czuł jak by Ci powiedzieli że nie wywiążą się z
    > gwarancji bo może jesteś złodziejem lub paserem ( bo do tego się

    i tutaj masz świętą rację - swego czasu pracowałem w serwisie, potem miałem
    własny i absolutnie nie interesował mnie dowód zakupu, była karta
    gwarancyjna i wszystko gra a inne podejście to jak dla mnie chamstwo i
    wygodnictwo oraz podejście typowo komercyjne - jak najszybciej pozbyć
    klienta gwarancji i zrobić odpłatnie bo i tak taniej niż nowe więc pewnie
    większość się zgodzi.... (z zagryzonymi zębami oczywiście)
    Apropo dowodu zakupu - tak trudno walnąć na drukarce paragonik?
    serwisant nie ma absolutnie żadnego obowiązku sprawdzania a nawet gdyby
    chciał - to jak ma odróżnić lewiznę??? - po znakach wodnych? :)
    Pozdrawiam
    Przemo



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1