eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu? › Re: Gwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu?
  • Data: 2003-12-19 17:31:54
    Temat: Re: Gwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu?
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Adam" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:brula4$8r2$1@absinth.dialog.net.pl...
    >
    > > a moze (niestety) jest tak, ze kazdy moze sobie w gwarancji wypisywac
    > rozne
    > > warunki i ja musze je spelnic?
    > Oczywiscie , że może .
    > Ale jak napisze głupoty to możesz skorzystać z rękojmi zamiast gwarancji a
    > to jest dotkliwsze dla producenta jak i sprzedawcy, bo możesz zażadać
    zwrotu
    > gotówki.

    Tak, chetnie, tylko ze sprzet zostal kupiony w marcu 2002, czyli rekojmia
    juz go nie obejmuje...
    Swoja droga to bardzo na reke producentom, ze moga sobie wymagac dowodu
    sprzedazy. IMO gwarancja to papier, gdzie producent (w tym przypadku)
    zobowiazuje sie do naprawy sprzetu. I to powinno wystarczyc, bo:
    - ten monitor nie byl jeszcze produkowany 3 lata temu (a na 3 lata jest
    gwarancja)
    - sa na nim numery seryjne, czyli mozna sprawdzic kiedy byl wyprodukowany
    - nie jest podrabiany, jest oryginalnym monitorem

    Nawet na zdrowy rozum -- po co producentowi dowod sprzedazy w tym momencie?
    Jego sprzet sie zepsul, wiec ma psi obowiazek go naprawic. Niestety -- tak
    jest tylko w krajach, gdzie konsumenci lepiej znaja swoje prawa...

    Pzdr,
    y


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1