  • Data: 2003-12-19 11:19:13
    Temat: Re: Gwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu?
    Od: "Adam" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem, ale tak naprawde co mnie to obchodzi? Poza tym chyba znane sa
    numery
    > sprzetu 'spadnietego z tira', wiec niech sobie serwis po nich sprawdza czy
    > legalny czy nie.

    Obawiam się , że numerów nikt nie sprawdza , dlatego tyle jest napadów.
    Policja łatwo mogła by namierzyć taką ilość sprzęty ostatnio tir telewizorów
    kosztował 2 miliony.
    Zazwyczaj jest to sprzęt jednej marki , a przy dzisiejszej ilości sprzętu w
    sklepach to bardzo wolno by ten sprzęt schodził.
    Złodzieje musieli by zaopatrywać wiele sklepów .
    Gdyby dali do hurtownii to w województwie jest ich kilka więc Policją nie
    musiała by sprawdzać 3000 sklepów.
    Sprzęcior nowy na bazarze byłby wychwycony w kwadrans.
    Lepiej niech serwis nie bawi się w policję tylko naprawia spisując przy tym
    numery a wtedy policja dojdzie po sznurku do kłebka.
    --
    Adam