eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - dlugie › Re: Gwarancja - dlugie
  • Data: 2009-05-20 11:50:09
    Temat: Re: Gwarancja - dlugie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 20.05.2009 Maverick <m...@p...fm> napisał/a:
    > m...@g...pl wrote:
    >> -W wrześniu 2008 stwierdziłem, że telefon sam się wyłącza mimo iż jest
    >> naładowany. Samoczynne wyłączanie powtarzało się kilka razy dziennie co
    >> uniemożliwia dalsze korzystanie z ww. telefonu. Próbowałem skontaktować się
    >> telefonicznie z sprzedawcą ale bezskutecznie.
    > a moze lepiej bylo korzystac z niezgodnosci towaru z umowa?

    Wygląda, że mógł skorzystać - to że używa terminu "gwarancja" jeszcze o
    takim tytule nie przesądza. Zakładam też że konsument skoro rzeczink się
    tym zajął.

    >> "Jeśli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie doprowadzenia towaru
    >> wadliwego do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na
    >> nowy, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że
    >> uznał je za uzasadnione."
    >
    > Mail nie jest pismem w rozumieniu prawa. Nawet jak jest podpis cyfrowy
    > to niekoniecznie jest traktowany jako forma pisemna.

    Z czego wywodzisz tu konieczność formy pisemnej?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1