eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - dlugie › Re: Gwarancja - dlugie
  • Data: 2009-05-21 07:24:21
    Temat: Re: Gwarancja - dlugie
    Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> napisał(a):

    > Dnia 21.05.2009 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > >> Z telefonem wysłałem pismo: "Reklamacja towaru niezgodnego z umową" z opisem
    > >> usterki i żądaniem: nieodpłatnej naprawy, wymianie na nowy lub zwrot
    > >> zapłaconej ceny.
    > > Powinieneś się zdecydować czego żądasz. IMHO reklamacja jest niepełna.
    > > Co ten biedny sprzedawca ma teraz zrobić? Na jego miejscu mówiłbym, że
    > > nie rozpatrzyłem reklamacji, bo kupujący nie określił wyraźnie swoich żądań.
    >
    > Klarownie pozostawił te decyzję sprzedającemu. Swoja drogą ciekawa
    > poniekąd sytuacja.

    Ciesze się, że ciekawa :-) ale jak ją rozwiązać?

    > > Gdybyś od razu zażądał zwrotu pieniędzy sprawa byłaby prosta -
    > > wytoczyłbyś powództwo cywilne o tą zapłatę (nierozpatrzona
    > > reklamacja=reklamacja uznana) wygrałbyś bardzo prosto. A tak radzę
    >
    > Przegrałby bo nie może się na tym etapie domagać odstąpienia od umowy.

    A na dzień dzisiejszy mam małe czy duże szanse w sądzie? 30 PLN przeboleje,
    trochę czasu też ale jeśli koszty (kasa+czas) miały by być dużo wyższe, a
    szanse znikome to odpuszczę.

    Pozdr,
    Mariusz


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1