eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - dlugie › Re: Gwarancja - dlugie
  • Data: 2009-05-21 06:53:24
    Temat: Re: Gwarancja - dlugie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 21.05.2009 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    >> Z telefonem wysłałem pismo: "Reklamacja towaru niezgodnego z umową" z opisem
    >> usterki i żądaniem: nieodpłatnej naprawy, wymianie na nowy lub zwrot
    >> zapłaconej ceny.
    > Powinieneś się zdecydować czego żądasz. IMHO reklamacja jest niepełna.
    > Co ten biedny sprzedawca ma teraz zrobić? Na jego miejscu mówiłbym, że
    > nie rozpatrzyłem reklamacji, bo kupujący nie określił wyraźnie swoich żądań.

    Klarownie pozostawił te decyzję sprzedającemu. Swoja drogą ciekawa
    poniekąd sytuacja.

    > Gdybyś od razu zażądał zwrotu pieniędzy sprawa byłaby prosta -
    > wytoczyłbyś powództwo cywilne o tą zapłatę (nierozpatrzona
    > reklamacja=reklamacja uznana) wygrałbyś bardzo prosto. A tak radzę

    Przegrałby bo nie może się na tym etapie domagać odstąpienia od umowy.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1