  • Data: 2009-05-21 08:13:01
    Temat: Re: Gwarancja - dlugie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski pisze:

    > Klarownie pozostawił te decyzję sprzedającemu. Swoja drogą ciekawa
    > poniekąd sytuacja.

    Ale to klient ma decydować w jaki sposób chce rozwiązać ten problem.

    > Przegrałby bo nie może się na tym etapie domagać odstąpienia od umowy.

    Można żądać zapłaty, jeśli naprawa lub wymiana wiązałaby się ze ze
    zbyt dużymi kosztami. Oczywiście sprzedawca też może decydować, czy te
    koszty w tym przypadku byłyby za duże, niemniej jednak zgodził się z
    żądaniem kupującego - nie odpowiadając na reklamację.

    --
    Liwiusz