  • Data: 2006-04-08 13:03:52
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Palver" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:e181or$7gb$2@inews.gazeta.pl...

    > nie, kodeks karny chroni osobe 14 letnia, poniewaz zycie seksualne w tym
    > wieku moze zle wplynac na jej rozwoj psychiczny. A nie dlatego ze jest
    > uposledzona. :-)

    Wiesz, to jest troche tak, ze ja wciaz pamietam jak mialem 14 lat i bylem w
    osmej klasie :) To b. trudny wiek. 13-latki to szczeniary, rowiesniczki nie
    zwracaja na nas uwagi bo robia "maslane oczy" do licealistow (i vice versa),
    a licealistki nas nie chca bo dla nich to my jestesmy jeszcze dziecmi. A
    przeciez jestesmy w osmej klasie! ;) I pamietam jak marzylem aby pewna
    17-latka z osiedla poddala mnie, co najmniej, jakiejs "innej czynnosci
    seksualnej". Jakiejkolwiek, kurcze! Nie wyszlo. Ale nawet gdyby posunela sie
    dalej i troche by sobie ze mna poobcowala - nie sadze, zeby zostawilo to
    jakies "trwale slady" w mojej psychice. A jesli nawet, to mialyby one
    charakter _wylacznie_ pozytywny. ;)

    Teraz serio. Podczas lektury rzeczonego artykulu w Wyborczej, zastanowil
    mnie fakt, ze dyrektor szkoly ma _obowiazek_ powiadomienia organow scigania.
    Ze rozmawia sie z rodzicami, ktorzy nawet nie raczyli zauwazyc, ze z ich
    corka dzieje sie cos zlego. A kto pytal o zdanie glowna zainteresowana?
    Pewnie nikt. Bo dzieci (i ryby) - jak powszechnie wiadomo - glosu nie maja.

    Pozdrowienia.
    Palver.