  • Data: 2006-04-08 14:13:03
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Palver" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:klme32trsf7u67aef7ufbha69uqb5bth4a@4ax.com...
    > Hmm - mi coraz bardziej wygląda na to, że dziewczyna zaplanowała na tę
    > noc sylwestrową swój pierwszy raz z chłopakiem, bo niektóre 14-latki
    > uważają, że powyżej 14 lat zaczynają tylko moherowe berety. :-)

    Na innym forum zasugerowalem, ze mozna by pomyslec o takiej zmianie
    przepisow, aby pojecie "maloletni" obejmowalo osoby do 14, a nie - jak
    dzis - 15 roku zycia. Z paru powodow. Przyznaje, ze powyzszy rowniez wzialem
    pod uwage :) Szczegolnie po szczerej rozmowie z 25-letnia znajoma. Chwalila
    sie, ze jeszcze przed pietnastymi urodzinami potrafila, z premedytacja,
    uwiesc 19-latka. Nie zeby zaraz jakies "obcowanie". Ale "inne czynnosci" jak
    najbardziej :)
    No to uznano, zem pedofil.
    > --

    Jeszcze bardziej niepoprawny Palver.