  • Data: 2006-04-08 15:27:00
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiek%2014/Pedofil%20-%20nieslusznie%20skazany.mp3)

    > I co? Lawnicy przeglosowali sedziego?

    na pewno ktorys z lawnikow maczal w tym swe paluchy :)
    Jakie jest podejscie szarego czlowieka do osoby wobec ktorej takie
    zarzuty postawiono wiadomo ..

    > No ale co w zamian? Trzech sedziow zawodowych?

    dokldanie tak. W przypadku o ktorym piszesz (jezeli tak uzasadnil)
    najwidoczniej orzekal sedzia debil

    (fakt ze byli swiadkowie wcale nie
    czyni tego barzej prawdopodobnym, swiadek wszystko moze powiedziec,
    zdecydowanie lepiej jest sie oprzec na dowodach materialnych,
    lepiej pomylic sie i uniewinnic niz pomylic sie w druga strone)

    a tych chyba tak duzo nie ma ..
    Ja tam wole by kwalifikacje osoby orzekajacej byy wyzsze niz tylko wymog
    posiadania oreslonego wieku czy prawa jazdy jak w stanach :)

    P.