  • Data: 2006-04-08 15:07:53
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Palver" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:e18fsb$rma$1@inews.gazeta.pl...

    > bo?

    Bo jestem przeciwny karze smierci ;)

    > jakie dowody jacy swiadkowie? Widziales akta sprawy?

    Nie, nie widzialem. Sprawe znam z opowiesci karnisty, prokuratora z
    wieloletnim stazem, ktory owego sedziego znal osobiscie.

    > Wszystko bylo.
    >
    > tak brzmialo uzasadnienie wyroku? mozesz kopie podeslac na priv?

    Jak mi sie uda wreszcie skontaktowac z w/w prokuratorem to zapytam czy
    widzial akta i czy znal tresc uzasadnienia. Ale kopii pewnie nie podesle, bo
    niby skad? To bylo ladych pare lat temu.

    > ja nie ze wzgledu na idiotyzm chce zliwkwidowania lawnikow a ze wzgledu
    > nakierowanie sie emocjami. Wyobraz sobie ze robia z kogos medialnego
    > pedofila, nastepnie jako lawnikow biora zagorzalych sluchaczy radia maryja
    > ... no i efekt jak w przypadku Witosława
    > Gołemskiego
    > (http://wiadomosci.radiozet.pl/archiwum/Wiadomoci/Dz
    wiek%2014/Pedofil%20-%20nieslusznie%20skazany.mp3)

    I co? Lawnicy przeglosowali sedziego?

    > prawdaz, a to argument za usunieciem ich :)

    No ale co w zamian? Trzech sedziow zawodowych?

    Pozdrawiam.
    Palver.